понедельник, 28 марта 2016 г.

Готуємось до Дня ЗдоровЯ

ПЛАН
проведення спортивно-масових заходів
з нагоди відзначення Всесвітнього дня здоров’я в навчальному закладі


№ з/п
Захід
Місце проведення
Дата, час проведення
Відповідальний виконавець
1.       
Участь у благодійному легкоатлетичному кросі


Крупка В.В.
Апалькіна О.А.
2.       
Єдина класна  година для учнів 1-11 класів «Здоров'я – найцінніший скарб життя»
Класні кімнати
4 квітня 2016 р.
8.00-8.45
Класні керівники
3.       
Створення «Дерева мого здоров'я» 1-11 класи
Рекреація другого поверху
4 квітня 2016 р.
Протягом дня
Класні керівники
4.       
Виступ агітбригади «Обери здоровий спосіб життя» для учнів 5-10 класів
Актова зала
Протягом тижня
Чубко О.Л.
Оленіна Ю.М.
5.       
Фестиваль ранкової гімнастики «Рух заради здоров'я»
Спортивна зала, спортивний майданчик
Протягом тижня
Крупка В.В.,
Апалькіна О.А.,
Пажинський В.В.
6.       
Змагання з футболу

Протягом тижня
Крупка В.В.
7.       
Змагання  з флорболу

Протягом тижня з 14.00

8.       
Змагання з піонерболу

Протягом тижня
Піморенко І.В.
Букша О.О.
9.       
Шашко-шаховий турнір

Протягом тижня на уроках фізичної культури
Крупка В.В.,
Апалькіна О.А.,
Піморенко І.В.
10.   
Конкурс малюнків на дошці для учнів 2-4 класів
Класні кімнати
7 квітня 2016 р.
Класні керівники

Комментариев нет:

Отправить комментарий